Verwittigd elke dashcam ook voor flitspalen en mobiele flitsregistatie?

er is zoveel keuzein dashcams, waar moet ik op letten vr aankoop ?

8 jaar geleden
in: Camera's
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, ik wist niet eens dat er dashcams waren die dat deden, dat zal eerder een minderheid zijn. In sommige landen is het verboden om met zulke apparatuur te rijden dus let daar ook op. http://www.videocamerashop.nl/advies/dashcams.html
doralien
8 jaar geleden
ik hoorde van een kennis dat er blijkbaar toestelletjes zijn die en gps, en dashcam en flitspaalfunctie hebben. De vraag is klopt dit en zijn deze goed ?
doralien
8 jaar geleden
een soort van coyotte / dashcam/ gps dus
doralien
8 jaar geleden
in welke landen is dit verboden of mag je het niet gebruiken? En bestaan er geen toestellen die niet zichtbaar zijn?
Ritsuka
8 jaar geleden
Gewoon aan de snelheid houden, dan is er geen probleem.

Antwoorden (1)

nee. een dashcam is slechts, zoals het woord als zegt, een CAMera op je DASHboard. Het hebben van apparatuur voor het detecteren van radarcontroles is verboden