Welke oplaadbare batterijen(en lader) kan ik het beste gebruiken voor mijn Canon Powershot(S3 IS)

De batterijen die ik nu heb zijn in no time weer leeg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.4K

Het beste antwoord

ik gebruik tegenwoordig de ReCyko+ van GP. En de Panasonic Infi§ium. Deze zijn al geladen bij aankoop en gaan niet uit zichzelf leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nikkel MetaalHydride batterij (NiMh)., altijd een speciaal soort/merk nemen en niet de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat er in de gebruiksaanwijzing hoeveel Mah deze camera aan kan? Via Ebay kan je vaak betaalbaar een zeer hoge Mah kopen. Let er wel op dat je dan wel een speciale lader voor nodig hebt om ze snel op te kunnen laden ! Zo heb ik nu in mijn camera al 3800 Mah zitten. Die kan ik echt niet betaalbaar in de plaatselijk fotowinkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Recyko accu's. Deze koop je "opgeladen" bij o.a.Conrad.nl Best.nr.:045883-8A. Prijs per 4 ongeveer 16 euro. De accu's hebben minimale zelfontlading. Zitten na een jaar nog minimaal op 80%. Je kunt de accu's met elke lader(mits electr.controle) laden. Conrad levert ook geschikte laders.