Je geeft zelf aan dat ze ook een shop hebben dus waar je ze kunt kopen lijkt me niet zo moeilijk. Ik denk eerder dat je op de een of andere manier geen vraag wilt stellen maar het merk polaroid onder de aandacht wil brengen.
20 april 2010 09:25
Het is een goed antwoord omdat Polaroid erg succesvol was destijds en een eigen niche had. Door de komst van de digitale camera hebben ze de boot gemist, maar ze zijn nu toch weer aan het kijken of ze iets nieuws kunnen bieden. Zo hebben ze ook al een directe fotoprinter op de markt gebracht meen ik.
Een stukje aanvulling...
In 2008 werd het ‘Impossible Project’ opgestart in de laatste Polaroid fabriek te Enschede met als doel om de Instant Fotografie te redden. Na 17 maanden van onderzoek en ontwikkeling is er dan eindelijk een nieuwe analoge Instant Film uitgebracht voor de traditionele Polaroid camera’s. De nieuwe film bevat meer dan 30 nieuw ontwikkelde componenten en vormt de redding van miljoenen perfect werkende Polaroid camera’s. Impossible presenteert hiermee een nieuw, artistiek film materiaal. Er wordt gesproken over unieke en nooit eerder vertoonde karakteristieken. Om het begin van een nieuw tijdperk Instant Fotografie te vieren zal Impossible het nieuwe materiaal in een limited First Flush Edition uitbrengen, welke sinds 25 maart te koop is. www.the-impossible-project.com
Ik zou gewoon een keer naar een winkelcentrum gaan en dan naar electronica-winkeltjes waar ze camera's en andere electrische dingen verkopen en vragen naar goede kwliteiten!