Waar kan ik een goede polaroid camera kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag. Dat vroeg ik mij ook af .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas kan dat momenteel alleen nog op veilingwebsites en marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
NB. Ik doelde op de direct klaar camera's. Ze hebben wel gewone digitale camera's kennelijk, dat wist ik niet.

Antwoorden (3)

Hou dit project eens in de gaten (is de doorstart van Polaroid). Ze hebben ook een shop met camera's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op ebay kan het ook.
Wel even goed op de verzendkosten letten, dit is per land en per verkoper verschillend.
Ik heb er eentje in Engeland gekocht.
Zoek bijv. op polaroid 600 of 1200.
Mijn vriendin heeft een polaroid pogo printer, ook een leuk ding als je van de charme van polaroid houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon een keer naar een winkelcentrum gaan en dan naar electronica-winkeltjes waar ze camera's en andere electrische dingen verkopen en vragen naar goede kwliteiten!