Zijn er selfie sticks met knopjes waar je op kan drukken, zodat hij een foto maakt?

Ik ben op zoek naar een goedkope selfie stick. Ik vraag me af of er op selfie sticks een knopje zit dat je kunt indrukken, zodat hij een foto maakt. Of moet je dan zelf op je telefoon nog klikken? Want dan heb je er namelijk niks aan!

Hoe zit dat? Ik ben ook op zoek naar een link met een goedkope selfie stick erin. Ik had er al een gevonden op Bol.com (8,99), maar ik weet niet of daar een knopje op het handvat zit, waarmee hij een foto maakt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
1.2K
bamibal
8 jaar geleden
Bij de Action hebben ze selfie-sticks met losse afstandsbediening of de foto te maken. Goedkoop.

Antwoorden (2)

Als je Googeled kom je al heel ver:
Op http://www.selfieaddict.nl kun je selfiesticks met knop kopen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, er zijn selfie sticks met een ontspan-knopje, of met ingebouwde bluetooth afstandsbediening
Een andere optie is de zelfontspanner op je telefoon gebruiken, en die instellen op een aantal seconden, of je koopt een losse bluetooth afstandsbediening (op bol.com al voor minder als 10 euro). Dan heb je dus zeker wel iets aan die sticks zonder knopje.

op bol.com zie ik niet een selfiestick voor 8,99, bedoel je misschien die van 8,90 euro? Die heeft geen afstandsbediening. De goedkoopste met een (losse) afstandsbediening is 14,95 euro.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat bedoelen ze met een ontspanknopje? Is dat een knopje op de stick zelf die je indrukt, zodat hij een foto maakt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een ontspanknopje is een knopje dat je indrukt, zodat de foto gemaakt wordt (stamt nog uit het ouderwetse fototoestel-tijdperk ;-)). Dat knopje zit nu in de afstandsbediening, ingebouwd of niet, maar als je dat knopje gebruikt, wordt de foto gemaakt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp. Als ik een selfiestick koop met een ontspanknopje, dan kan ik dat knopje op de stick indrukken en maakt hij een foto? Waarom zijn er dan ook sticks met een afstandsbediening, want met zo'n knopje is goedkoper en makkelijker..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat knopje is een ingebouwde afstandsbediening, die zijn een beetje duurder als met een losse afstandsbediening, zoals ik het begrijp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/selfie-stick-met-ingebouwde-button-zelf-ontspanner-blauw/9200000037555788/, deze bijvoorbeeld, voor nog geen 18 euro