Waar zou het cameraatje hebben gezeten van de infiltrant en "vriend" van Koos H.?

Ik heb vanavond naar de uitzending van Peter R. de Vries zitten kijken en vroeg me af hoe het gelukt is om dit cameraatje mee te smokkelen de gevangenis in?
Zelf denk ik dat het in of op z'n bril vast zat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

Ik gok op een knoopsgat op de blouse van de 'vriend' van Koos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht in zijn mouw,dat ik hoorde van iemand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht ik eerst ook 'de bril zou een goede optie zijn'. Maar toen zag ik de beelden en het zat lager dan de bril. Het heeft waarschijnlijk niet in de knoopjes van de blouse (of eigenlijk overhemd bij mannen genoemd) gezeten, omdat hij een stropdas om had en die er dus voor zou hebben gehangen met zwart beeld als gevolg. Ik dacht zelf dus ook aan de das; dat daar de camera in verstopt heeft gezeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets anders dan een horloge krijg je aan electronica niet mee door de controle. Moet dat dus zijn geweest.