Hoe neem ik beelden van een bewakingscamera effectief op?

Ik heb hier een camera die middels een kastje met de tv verbonden is. Uit het kastje komt een audio tulp en video tulp die weer op een scart connector zitten aangesloten. Zo komt het beeld dus op tv. Nu wil ik de beelden graag opnemen. Op welke manieren kan dit en met welke dingen moet je rekening houden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk kan je een Easycap gebruiken. Dit is een usb-stick die je in je computer stopt. De tulp kabels kan je vervolgens aansluiten op deze usb stick waardoor je computer het signaal binnen krijgt. Er zit een speciale software bij waardoor je het signaal kan opnemen. Kijk maar eens op google. De easycap kost maar 10 euro volgens mij.