Waar kan ik het rechter knopje kopen van een Nikon D300 camera?

Het knopje is afgebroken. Het knopje waarmee je door o.a foto's en menu's kan bladeren dacht ik.
Site's als ebay mogen ook maar mijn eigen zoektocht (buttons nikon d300 vonden hem niet..)
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou even langs een fotowinkel gaan en dan niet de MM of zo maar even een goeie zaak (In Groningen zou ik dan naar ProTrade of Vaslovsky gaan) Als het is afgebroken is het maar de vraag of je 'm er zo weer op kan zetten/duwen.

Antwoorden (1)

Bij een Nikon dealer, of bij de technische dienst van de importeur.
Gewoon even googlen en bellen.