Hoe kun je video's opnemen met je scherm uit op iPhone 5?

Ik heb een iPhone 5 met jailbreak en ik wou vragen hoe ik een video kan opnemen met mijn scherm uit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
4.8K

Antwoorden (2)

Als je in de App Store zoekt op "stealth camera" kom je wel wat apps tegen die dat kunnen. Het scherm gaat niet echt uit, maar wordt zwart zonder achtergrondlicht, dus lijkt uit.
9 jaar geleden
Met een computerprogramma genaamd MirrorTo kunt u uw iPhone-scherm delen met de computer. De tool helpt je ook om je telefoonscherm met audio op te nemen, zelfs als je de scène uitschakelt.
een jaar geleden