Bestaat er een app waarin je gezamenlijk foto's dan delen zonder dat de kwaliteit er op achteruit gaat?

Wanneer ik foto's doorstuur via whats app bijv naar iemand gaat de kwaliteit er op achteruit. Bestaat er niet iets waarin je samen met meerdere mensen foto's kan opslaan en waarin mensen foto's kunnen opslaan vanuit die app. Dan hoef je ook niet meer super veel foto's te verzenden bijv alleen maar daar op te slaan en klaar!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Antwoorden (1)

Als je dropbox download kan je een acount aanmaken en iedereen de inlognaam en wachtwoord geven, dropbox kan je downloaden op de computer, tablet en smartphone.
Max. 2gb. Heb zelf aan mensen op deze manier films doorgestuurd zonder problemen