Is er een kleine camera te koop die ik kan 'ontvangen' met mij iPhone?

Ik zou graag een erg kleine willen 4x4 cm of zoiets.
Offline: rond Amsterdam
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

De Sony QX 100 ziet eruit als alleen een lens en kun je op je iphone klikken. Het beeld zie je op het scherm van je iphone. De kwaliteit van de foto's is veel beter dan die van de iphone zelf. Deze lens kost rond de 180 euro. Voor 400 euro heb je de QX 100 en de kwaliteit daarvan overtreft bijna alle compactcamera's, maar heeft wel hetzelfde concept als de QX10.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat vs draadloos bedoeld met "ontvangen", een soort spy camera waarvan je het beeld op je iPhone streamt
paulus811
9 jaar geleden
Dat is wat de Sony QX 10 en QX 100 doen, het beeld zie je draadloos op je iphone. De lens hoeft daarvoor niet op de iphone geklikt te zijn. Voor een spycamera is het niet echt geschikt, maar dat haal ik niet uit de vraag, maar je zou gelijk kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vrijwel iedere camera met wifi voldoet denk ik. Heb zelf een Nikon en middels wifi en een app op mijn iPhone kan ik de foto's binnenhalen op m'n iPhone maar ook de camera bedienen vanaf de app.
paulus811
9 jaar geleden
maar ik ken geen camera's die 4x4 cm zijn. Omdat de Sony's die ik noem eruit zien als alleen een lens, leek me dit het dichtst in de buurt komen.