Hoe kan ik foto's vanaf de Canon IXUS 145 overzetten naar de computer?

Hoe zet ik dus foto's vanaf de Canon IXUS 145 op de pc? Er is geen kabeltje met usb bijgeleverd en een plek waar een kabel met USB in kan is niet aanwezig. Ik heb op een site gelezen, dat je het geheugenkaartje eruit moet halen en die in de kaartgleuf van je computer moet doen (zie foto). Maar wat als je niet zo'n 'gleuf' hebt? Heeft iemand een idee en zou iemand mij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt een 'external card reader' kopen. dat is een apparaatje die je in de usb poort van je computer steekt, en aan het uiteinde ervan kun je het geheugenkaartje stoppen.