Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen deze 2 groothoek-lensen ? -Sony VLC-HGA07 -Sony VLC-HG0730a

Ik ben op zoek naar een groothoeklens voor m'n Camcorder. Nu vindt ik deze 2, maar zie zo geen verschil behalve de prijs. Kan iemand vertellen welke de beste is en waarom ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
846

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op sony.nl kan je producten met elkaar vergelijken, zie bij bron de vergelijking tussen deze twee. Maar helaas zijn die lijstjes niet echt duidelijk, ik zie dat het gewicht 50 gram scheelt, en voor de rest staan er wat eigenschappen bij de een wel en bij de ander niet, dus die zouden verschillend kunnen zijn. Maar dat hoeft niet, die lijstjes van eigenschappen zijn alleen maar reclame voor het product, en niet altijd volledig, dus het kan ook dat de andere lens ook die eigenschappen heeft maar het er gewoon niet bij staat.
Bij lenzen kan je er vaak vanuit gaan dat als er 2 verschillende zijn van 1 merk, de duurdere of iets extra's kan dat de ander niet kan, of gewoon van betere kwaliteit is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding