Niet duurder dan gewoon foto's ontwikkelen van een rolletje.
Het zal ongeveer €0,15 zijn per foto. Ligt een beetje aan de maat die je wilt en of je kleur of zwart-wit wilt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mij werkt de link van de Hema niet zo goed. Dus hier nog een link. Die is wel iets duurder dan wat ik van de Hema-site kan zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
15 cent per foto plus natuurlijk de ontwikkelkosten voor het "rolletje".
Maar wat is duur?