Als jouw camera aan de onderzijde een schroefdraad heeft om een statief aan te bevestigen wel. het schroefje van het plaatje (dat weer in de kop van het statief gaat) dat je aan de camera vastmaakt is universeel. Past op iedere camera, maakt niet uit welk merk of soort (spiegelreflex/video/compact) en welk soort statief.

Op de foto die ik er bij heb gedaan, het gaat dus om dat zilverkleurige schroefgat ongeveer in het midden van de bodem. Daar schroef je het statief aan vast, opening en schroef zijn universele maten

Toegevoegd na 8 minuten:
de afbeelding:

Toegevoegd na 15 minuten:
De afbeelding hier uploaden lukt om één of andere duistere reden niet. Dan maar een link naar de afbeelding online.
http://www.ephotozine.com/articles/nikon-d3200-dslr-review-19230/images/highres-nikon_d3200_battery_1338384610.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zowel het plaatje als de link werkt niet. Ik heb even een foto van mijn eigen D3200 gemaakt om te omschrijven wat jij bedoelt. Dat schroefgat past inderdaad gewoon op dat statief, vraagsteller. http://i.imgur.com/8gWYo5M.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, dat schroefgat bedoelde ik.