Als je een iPhone G3 koopt, werken alle functies dan nog na 't aflopen telecom abonnement - behalve 't bellen?

De fotocamera vast wel, maar werkt de routeplanner/GPS dan nog?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

De functies die je op je mobile zet, heb je los gekocht of gratis gedowload via itunes shop en die ben je niet kwijt als je abonnement afloopt. Dat staat echt los van je telefoonabonnement. Verder zijn er zeer goede mogelijkheden om je Iphone te jailbreaken. Zoek maar op redsn0w of ultrasn0w. Dit zorgt ervoor dat je kan werken met de telefoon zonder vast te zitten aan een telefoonprovider.