Hoe kan ik foto's terugvinden die niet zijn opgeslagen op een micro sd?

Foto's gemaakt met een digitale camera met een micro sd kaart. Echter bleek achteraf dat de foto's niet zijn opgeslagen. Ik krijg wel files te zien van de foto's, maar deze zijn leeg. Kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
niko
10 jaar geleden
hoe heten de files die je ziet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
DCIM met een nummer en aan het eind .jpeg, maar de files zijn 0kb.

Antwoorden (1)

Ik vemoed dat u geen foto`s hebt.het zijn lege jpeg. --0kb=0 kilobite,er staat dus niks op.er is dus ook niks terug te vinden.u heeft lege foto`s gemaakt.mogelijk had u de lensdop er nog op.anders is uw camera wellicht stuk.

Toegevoegd na 5 minuten:
klopt niet helemaal.heb net zelf foto gemaakt met lensdop erop.is gewoon een zwart vlak van 265 kb.dus daar ligt het niet aan.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat ik de foto's wel gemaakt. Ik kreeg ze ook even te zien na het afdrukken, maar zodra ik ze daarna wou openen ging dat niet meer en mijn pc geeft lege files aan, maar hoe kan dat als ik de foto's wel heb geschoten? Denk dat het aan het micro sd kaartje ligt.
niko
10 jaar geleden
als je het kaartje terug in de camera doet ,kun je ze dan op camera wel zien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik krijg ze totaal niet te zien op de camera alleen als ik het kaartje op de pc aansluit, maar dan zijn de files leeg.
niko
10 jaar geleden
misschien uit camera/computer genomen zonder uit te zetten.?
als u 0 kb hebt zijn ze vermoedelijk voor altijd weg.