In welk formaat kan ik het beste een film van 35 minuten produceren (met Powerdirector 8)?

Ik kan verschillende formaten kiezen, mpeg1, mpeg2, avi, wmv... Maar welke is het handigst en is niet té groot voor een DVD?

Toegevoegd na 53 minuten:
Het hoeft niet op een DVD speler afgespeeld te worden. Laptop/PC is voldoende.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Na wat je hebt toegevoegd denk ik AVI. Dat is een klein bestand, goede kwaliteit maar werkt niet op de meeste DVD spelers.