Weet iemand een camera die kan filmen in slowmotion?

Ik zoek een camera die slow-motion opnamen kan maken maar die toch niet te duur is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

het kopen van een Gopro camera bied voor jou het beste denk ik. Niet te duur, goede kwaliteit en slowmotion mogelijkheden. Er zin verschillende soorten. Black is hier de duurste van, deze kan namelijk in hoge resolutie en hoge FPS (frames per seconde) filmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een smartphone, kan met de juiste app, filmpjes in slow motion afspelen. Slow motion opnemen, is een beetje de omgekeerde wereld. Je neemt eerst iets gewoon op, en speelt het daarna in slow motion af.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wellicht bedoel je time lapse opneme, dit is een manier waarbij de camera om de paar seconden of minuten een foto maakt en dit tot een filmpje kan smeden., ook dit kan met een time lapse app op je telefoon.
10 jaar geleden
Frimu2
10 jaar geleden
Ok, dat kan ook, echter weet ik niet in welke prijs range pingas dit dan eventueel zoekt, maar bij mijn weten zijn dit super dure geavanceerde camera's
Frimu2
10 jaar geleden
Ps.....uiteindelijk speel je ook deze af in slow motion, het filmen gaat snel :-)
Op de nieuwe iphone zit een slowmotion optie.

Toegevoegd na 1 dag:
Zoek maar eens op YouTube slowmotion iphone 5s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben benieuwd waarom er minnen gegeven worden, met de nieuwe iphone kan er zeker wel slowmotion opgenomen worden. Miss is het niet wat de vraagsteller zoekt, maar het kan zeker.