Waarom werkt mijn greenscreen slecht?

Ik heb een greenscreen, alleen hij werkt niet zo goed. Als ik er voor sta en dan later bewerk. Dan ben ik zelf een beetje doorzichtig, want als ik dat aanpas dan komen er gele vlekken in beeld. En later in het filmpje beginnen ook gele vlekken te komen. Ik dacht dat het eerst aan de belichting lag. Toen heb ik een bouwlamp bij de camera geplaats gericht op het groene doek, maar nog steeds veel problemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
Ritsuka
10 jaar geleden
is je camera wel goed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja best wel, best een dure geweest. en bedankt voor de snelle reactie

Antwoorden (1)

Het zou kunnen liggen aan de software waarmee je de achtergrond bewerkt.
Ik heb zelf ook is iets voor school moeten doen en toen heb ik het programma Pinnacle Studio gebruikt. Welk programma gebruik jij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sony vegas 12 pro