Probeer recuva als je dat meteen doet lukt het wel, heb je er al iets anders overheen hebt gezet is de kans dat het niet meer lukt.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is zeker mogelijk om foto's terug te halen van een SD kaart (mits er niets overheen is geschreven zoals eerder al gepost).
http://www.zdnet.com/blog/digitalcameras/how-to-recover-deleted-photos-from-your-sd-card/1102
Zelf meerdere malen gedaan met diverse software. Googlen op freeware of open source software en er is vanalles te vinden.
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf het probleem een keer gehad, en met een proefversie van iRescue de boel feilloos terug kunnen halen. Alee hoop niet verloren, zolang je maar niets erover hebt gezet, want dan is het meestal einder verhaal. Zoals gezegd zijn er meerdere programmatjes voor te vinden op internet. Zoek op terughalen foto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms heeft de fabrikant van de Sd-kaart ook een eigen recoverysoftware. Zoek hiervoor op de site van de fabrikant.

Niet formatteren en dan kun je veelal de gegeven prima terughalen.