Is er een kleine beveiligingscamera met nachtzicht die je via internet kunt bedienen?

De laatste tijd wordt er bij ons op regelmatig ('s nachts) iets gesloopt. Daarom zoeken we een camera met nachtzicht die we op een afstand van ongeveer 10/15 meter kunnen ophangen. Het is wel de bedoeling dat hij een beetje klein is zodat hij niet opvalt. Omdat we niet altijd in de buurt zijn, zouden we ook graag willen dat de camera via afstand te bedienen is (en eventueel zelfs af te spelen). Uiteraard moet 'ie kunnen opnemen.

Wie kan hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Deze zou geschikt kunnen zijn:
http://www.sitconsecurity.nl/mini-cameras/mini-camera-sets/draadloze-camera-set-draadloos-940nm-ir.html
De camera is onopvallend doordat hij klein is en geen oplichtende IR leds heeft.
Daarnaast kun je de beelden vanaf een andere locatie bekijken via een computer of mobiele telefoon.

Voor het beste advies zou ik bellen met meerdere spyshops.
Succes!