maakt het uit als de adapter van mijn ip camera minder vermogen heeft?

mijn ip camera moet 1500mA en 5v DC krijgen, hij krijgt nu 450mA en 4,9V DC is dat een probleem in de prestaties? want alles wat zwart is wordt ineens roze..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Dat is geen probleem, het zal alleen +/- 3x langer duren alvorens de batterijen opgeladen zijn omdat de geleverde stroom +/- 3x lager zal zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel een probleem, als je te veel vermogen van je adapter vraagt, stort de spanning in (lagere) tevens kan de adapter oververhit raken. Dus beter niet doen.