Wat voor camera werkt het beste voor aan je lichaam en valt niet op?

Hallo,

Ik wordt binnenkort waarschijnlijk in elkaar geslagen door een groepje jongens. Het is rot, maar heb me er al bij neergeld.
Ik wil hier liever ook niet al teveel meer info er bij kwijt

In ieder geval, wat voor camera kan ik het beste monteren ergens op m'n lichaam? Het moet niet opvallen.

Bvd.

Toegevoegd na 2 uur:
Bedankt voor de tips
Een knoop camera is dan denk ik handig inderdaad.

En hulp zoeken heeft niet zoveel zin.
Ik ben al enkele keren door deze gasten achtervolgd, maar bleef in drukke gebieden, en kon er aan ontkomen.
Heb ook geen idee wat ik hun fout heb gedaan, ik heb ze alleen horen bespreken dat ze me zouden pakken.

In groepjes reizen is wat lastig als ik naar m'n studie/werk ga..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

als je in elkaar geslagen word en je weet het al, moet je hulp zoeken.
weet niet precies de situatie waarin je zit, je kan hulp zoeken van vrienden of ouders of weet ik veel...

wat de vraag betreft, spionage camera's zijn wel leuke gadgets. ze zijn klein onopvallend en zitten in kleine dingetjes. zoals pennen.
http://www.dhgate.com/wholesale/spy-cameras-supports/c007004.html?f=bm|262114000000%20Spy%20Camera%20Generic%20PS%20AW|22268507935|paid_search|adwords|spy%20camera|262114000000%20Spy%20PS%20AW|ZDI||262114000000|&gclid=CLLDmKb5mrYCFaLHtAodfCQApA
jammer genoeg is de verzendtijd hier wel 14 dagen minimaal denk ik.

tips om letsel te voorkomen:
- vuisten bij je gezicht houden.
- neem zelf een groepje mee of blijf bij een groep.
- spoedcursus zelfverdediging.
- buik/arm spier training (push-ups, sit-ups). je krijgt meer spieren hierdoor kan je de klap beter opvangen.
- zoek hulp

Toegevoegd na 1 minuut:
edit: vlak bij de borst heb je het beste zicht met je camera. zorg ervoor dat hij niet opvalt (ergens tussen je knopen of ritsen