Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft een ipod nano een fotocamera?(lees omschrijving)

Ik wil graag een ipod in de grootte van ipod nano(zo groot als een credit card)Ik heb hem gezien maar er staat wel dat je je eigen video’s kan bekijken maar ik zie geen camera dit is de site waar die op staat: http://www.apple.com/nl/ipod-nano/

Toegevoegd na 8 minuten:
OF IS ER OOK NOG EEN ANDER IETS DAT LIJKT OP IPOD NANO (DIE IK OMSCHREEF) DAN MET CAMER?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
939

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nou nee, je kunt films bekijken NIET opnemen. Ik zie nergens een lens op de achterkant of voorkant, en het licht moet toch ergens worden opgevangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met de iPod nano kun je wel foto's maken. Maar deze is uit de verkoop gehaald omdat hij kan ontploffen heb ik ooit gehoord.
Als je op Marktplaats kijkt kun je je hem waarschijnlijk wel vinden, dat ontplof-verhaal vind ik namelijk een beetje vaag.

Bij de allernieuwste (mijn zusje heeft die) kun je geen foto's maken, wel bekijken. Je verbind hem dan met de Computer zodat de foto's en video's erop komen te staan.

Bij één generatie voor de allernieuwste geld hetzelfde als de nieuwste, geen foto's en video's maken, wel bekijken. Deze iPod heb ik en kun je ook als horloge gebruiken! Als je dan een speciale iPod horlogeband koopt (beginnend vanaf €24,- volgensmij) kan dit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding