Ik heb nog een oude camera gevonden(brownie flash camera) en ik vroeg me af of iemand weet waar ik ergens film kodak 620 rolletjes kan vinden?

film kodak 120 is ook goed

Weet jij het antwoord?

/2500

De fotograaf lijkt me het aangewezen adres hier voor.

Heb je al eens gekeken bij het Kruitvat , daar haalde ik ze altijd. Veel succes.

In Amsterdam is er een fotozaak op de Haarlemmerstraat. Anders kan je ze online bestellen bij de betere/professionele fotohandel, zoals calumetphoto.com Misschien kan de lokale fotowinkel ze ook wel voor je bestellen. Ontwikkelen kan volgens mij nog wel bij de Hema. Anders moet je ze bij een vaklab laten ontwikkelen. Of zelf. Toegevoegd na 2 minuten: http://www.calumetphoto.nl/eng/browse/categories/films-doka/film/kleur-negatief-film/_/brands/Kodak

Film 620 is al tientallen jaren niet meer leverbaar. Rolfilm 120 wel bij de betere fotograaf, maar ik ben bang voor jou dat die niet gaat passen, 620 heeft namelijk een dunnere as en kleinere meenemers. Heb hier zelf een Kodak 6x9 klapcamera die van 620 voorzien zou moeten worden, maar jammer genoeg....Is er niet meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100