Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nog een oude camera gevonden(brownie flash camera) en ik vroeg me af of iemand weet waar ik ergens film kodak 620 rolletjes kan vinden?

film kodak 120 is ook goed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De fotograaf lijkt me het aangewezen adres hier voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al eens gekeken bij het Kruitvat , daar haalde ik ze altijd.
Veel succes.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
In Amsterdam is er een fotozaak op de Haarlemmerstraat. Anders kan je ze online bestellen bij de betere/professionele fotohandel, zoals calumetphoto.com

Misschien kan de lokale fotowinkel ze ook wel voor je bestellen.

Ontwikkelen kan volgens mij nog wel bij de Hema. Anders moet je ze bij een vaklab laten ontwikkelen. Of zelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.calumetphoto.nl/eng/browse/categories/films-doka/film/kleur-negatief-film/_/brands/Kodak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link is wel leuk en handig voor mensen die nog met film werken, alleen: 620 rolfilm is iets uit de jaren veertig, en al decennia niet meer in de handel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, ben ik nu vergeten dat mijn antwoord alleen op de Kodak 120 ging!
Film 620 is al tientallen jaren niet meer leverbaar. Rolfilm 120 wel bij de betere fotograaf, maar ik ben bang voor jou dat die niet gaat passen, 620 heeft namelijk een dunnere as en kleinere meenemers.
Heb hier zelf een Kodak 6x9 klapcamera die van 620 voorzien zou moeten worden, maar jammer genoeg....Is er niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding