komt er opvolger voor Nikon D7000 ?

Er gaat gerucht rond Nikon D8000 , maar of dit zo is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... Natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard

Het beste antwoord

Er komt zeker een opvolger voor de Nikon D7000. Net als voor iedere andere camera :-).
Het wanneer is de vraag, en zo lang er niets concreets bekend is kun je er beter niet op gaan zitten wachten. Met de D7000 kun je uitstekende foto's maken. En dat blijft zo als de opvolger er is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het blijft bij geruchten. Mogelijk gaat het alleen om een software-update. Het zou dan gaan om een versie die D7100 zal gaan heten. Deze wordt rond september/oktober 2012 verwacht volgens iemand op een Nikon-forum. Zie op bijgaande site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zal zeker een keer een opvolger voor komen. Alleen weet je nooit wanneer. Er is net een D4, een D800 (E) en een D3200 uit, De D600 wordt overal aangekondigd, dus een opvolger voor de D7000 is nog niet echt in zicht. Ook nergens voor nodig, want de D7000 is gewoon één van de beste camera's die Nikon ooit gebouwd heeft, en kan nog jaren mee.