Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er ook ''superzoom''fotocamera's(prijs tot 200 euro) met een accu ipv baterijen? en wat kosten die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
735
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf panasonic lumix dmc-fz45, 24x optische zoom. Kostte 280 euro als ik het goed heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi bedankt, maar vindt toch ff teveel boven mij budget.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja hoor die zijn er wel. Zie hier een selectie op Kieskeurig.nl van superzoom (vanaf 18 tot 36x zoom) camera's met een accu in de prijsklasse tot ca. €200,-

http://bit.ly/superzoom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi bedankt, ik lees zowiezo in de eerste reviews van de eerste 2 camera' dat ze batterijen moeten gebruiken en daar loop je letterlijk en figuurlijk op leeg. plus als je bv op wintersport gaat een arsenaal van die dingen mee moet nemen? ok bedankt nog...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"batterijen" zijn oplaadbare Ni-Mh accu's. Dit is dus wel voordelig in gebruik. Jij doelt waarschijnlijk op niet oplaadbare alkaline batterijen. Deze worden nauwelijks meer gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de modellen uit het linkje die ik je doorgaf zitten inderdaad oplaadbare batterijen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding