Is een Gopro een goede aankoop, qua film/foto? Vind filmen geweldig en gopro vind ik helemaal tof, maar duur. Iemand advies? Of beter een flipcam oid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die dingen vallen echt mee qua prijs had eerder richting de 750 eu verwacht. Dit kan je niet vergelijken met een flipcam die je in je hand houdt lijkt me.

Antwoorden (1)

ligt een beetje aan de manier hoe je het wilt gaan gebruiken.
als je filmpjes wilt maken tijdens het skieen/mountainbiken o.i.d. is een GoPro ideaal. Als je gewoon filmpjes wilt maken terwijl je niet aan het bewegen bent zou ik voor een gewone camera kiezen. de interface van een GoPro is namelijk niet heel gebruiksvriendelijk. (kan ook niet want er zitten maar twee knopjes op) en er zit ook geen scherm op zodat je kunt terugkijken wat je net hebt gefilmd.