Wat is een goede spiegelreflexcamera voor circa 400/500 euro?

Ik zoek een spiegelreflexcamera met lens, alleen een body mag ook, maar dan voor iets minder geld. Merk maakt me niet zoveel uit, wel moet er een beeldstabilisator INGEBOUWD in de body zitten.

Of kan ik trouwens beter gaan voor bijv. een Olympus Pen of een Sony NEX? Misschien dat dit meer camera's zijn voor de toekomst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ben persoonlijk zeer tevreden over NIKON. De Nikon D3100 is te verkrijgen rond de 450,00. In dit type zit een beeldstabilisator.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom ingebouwde beeldstabilisator?
Een camera zonder en een objectief mèt stabilisator werkt veel fijner, omdat dan ook je zoekerbeeld stilstaat, waardoor je makkelijker kunt kaderen. Iedere DSLR die je voor dat geld koopt is trouwens goed, de pen en de nex hebben geen zoeker, sta je altijd met dat ding een halve meter voor je gezicht te zwaaien.