Vandaag ontdekt dat ik mijn fototoestel (Ixus) kwijt ben, waarschijnlijk al een week of drie. Heeft iemand enig idee wat ik nu nog zou kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

-Gaan informeren bij de mensen waarbij je denkt het te zijn kwijt geraakt.
-Bij de politie informeren of er een fototoestel gevonden is.
-Bij je verzekering (zo je die hebt) aankloppen voor een vergoeding.
-Een nieuw toestel kopen of er een voor kerst vragen.
12 jaar geleden
1. Overal goed goed zoeken.
2. politie melden
3. aan vrienden of vriendinnen vragen of hun hem hebben gezien of je hem perongeluk heb laten liggen.
4. Nieuwe kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuur het rond op twitter en vraag om het te retweeten. Zet het op facebook en vraag of mensen het willen delen. Zet voortaan in jouw camera een foto waarop je jouw adresgegevens zet. Vervelend voor je dat je de camera kwijt bent