goede aankoop? digitale fotocamera van de kruidvat?

kruidvat heeft voor 40euro een digitale camera te koop van het merk fujifilm, iemand ervaring met aankopen electronica van kruidvat (dus geen action kwaliteit enzo)
zou dit een goede en betrouwbare aankoop zijn? als ik er problemen mee krijg zou kruidvat dan goed helpen?
omdat ik problemen heb met software van huidige camera. wil ik deze kopen..
heb eerder een camera (dv140) gekocht van kruidvat voor 30euro maar de kwaliteit van die opnames was echt slecht. kruidvat nam die camera ook niet terug..

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb hele goede ervaringen met Fujifilm Het enige waar je op moet letten is dat hij een accu heeft, en geen batterijen. Want dat is een drama. Megapixels lijkt ook prima in orde voor een-snel-goede-foto-maken voor een standaard gebruiker

40 euro is toch echt de onderkant van de goedkope markt. Dus een goede aankoop wil zeggen dat je niet veel eisen stelt aan kwaliteit (beeld, accu, bedienbaarheid en instellingsmogelijkheden) en na misschien een jaar of 2 jaar een andere wilt hebben. Anders zou ik toch voor een camera gaan die 60-70 euro kost.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100