hoe moet je foto's van je computer naar je ipod touch plaatsen?

als ik met rechtermuisknop op de foto klik, en dan 'kopieren naar...' dan staat er geen verwisselbare schijf bij. Dus weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om foto's op m'n ipod te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Antwoorden (4)

Probeer het eens met ITunes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In iTunes. Fotos in itunes zetten, ipod dr aan en overzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de foto's geopend in itunes, maar ik kan ze nergens zien en bij synchroniseren komen ze niet op m'n ipod
met itunes, je zet je foto's in itunes en dan gewoon synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet je foto's in een aparte map, koppel je ipod aan de pc, start Itunes, selecteer je Ipod en wijs de map in de synchronisatie instellingen aan waar de foto's zich bevinden. Je haalt dus niet de foto's in Itunes, maar vertelt Itunes in welke map de foto's staan die je naar de Ipod wilt overzetten.