Wat is er met m'n camera aan de hand?

Als ik m'n camera wil aandoen, staat er 'spanning nogmaals inschakelen', en als ik dat doe staat er 'lensfout'. Ook de hele tijd schuift de lens niet verder uit dan een halve centimeter.
Het is een 'exilim' van casio

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Heb je de camera toevallig laten vallen?
Ik heb zelf in een elektronicazaak gewerkt waar deze klacht vaak voorkwam. Vaak hadden de mensen hem dan laten vallen of met de lens open "neergelegd" op de tafel en dan beschadig je het lens mechanisme.. Waar door hij niet meer goed kan uitschuiven en dus niet meer functioneert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

warschijnlijk zit het probleem in de lens...
tip: ga naar de winkel als je garantie hebt, zo heb je er weinig aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt alsof hij stuk is en een reparatie (of eventueel vervanging) nodig is.