wat zijn leuke ideeen voor een fotoshoot zonder professionele middelen?

tijdschrift foto's

Toegevoegd na 12 minuten:
mode, beauty en lifestyle tijdschrift

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

huis tuin en keuken foto,s
met kleine kinderen
kinderen die een taart maken of pannenkoeken baken

Toegevoegd na 4 minuten:
bakken moet het zijn sorry voor mijn lompheid

Toegevoegd na 4 minuten:
bakken moet het zijn sorry voor mijn lompheid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. hond en het seizoen: dus hond in de lente, zomer, herfst, en winter.
2. hond op reis.
3. hond en zijn hobby.
4. hondenneus in beeld.
5. hond aan zee.
6. hond in actie.
7. leven als kat en hond....

Toegevoegd na 3 minuten:
Foto's in het bos en de natuur in de verschillende seizoenen van het jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werken met accesoires, bijvoorbeeld:
Tas, zonnebril, spiegels, champagne, veren, kettingen, vespa, luxe winkeltassen, rasters die patronen maken als de zon er doorheen schijnt... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Professionele middelen kan je eenvoudig zelf maken.
Door bijvoorbeeld een reportageflitser op een statief te zetten. Of een bouwlamp nemen. Met tracingpapier kan je een diffuser maken.
Je kunt piepschuim gebruiken als een reflectieschot.
Zo kan je al veel bereiken met een paar statieven...

Qua ideeen, staat de wereld voor je open. Je kunt binnenhuis architechten foto nemen, interieurfotos, je vriendin opmaken en een mode of cover shoot gaan maken. Leuk als je een team om je heen verzamelt, zoals een assistent die het reflectieschot omhoog houdt, of iemand die de make-up doet, iemand die kleding doet.