Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe betrouwbaar is het om via internet een fototoestel te bestellen?

Ik heb een camera gevonden die ik graag wil kopen, en via internet (deze site http://www.pixmania.nl/nl/nl/4909127/art/canon/powershot-sx210-is-zwart.html?srcid=9162&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui) kan het 't goedkoopst krijgen. Ik heb totaal geen ervaring met bestellingen via internet, dus kan ik het risico nemen met een camera of voor wat meer toch maar langs de winkel gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
922
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens via internet een universele afstandsbediening gekocht. Maar deze bleek een defect te hebben en ik moest hem weer terugsturen. Dus was hem een tijdje kwijt, maar ook de retourkosten waren voor mijn rekening.
De support was wel goed hoor. Sindsdien koop ik elektronica gewoon in de winkel. Lekker gemakkelijk en de winkel draagt voor alle eventuele kosten op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bestellen op internet is over het algemeen betrouwbaar zeker als de winkel aangesloten is bij een van de internetwinkel keurmerken, let daar dus goed op. Voordat je bij pixmania gaat bestellen zou ik even deze beoordelingen lezen: http://tweakers.net/shopreview/3534/pixmania-punt-com.html

Als je hem bij deze koopt heb je wellicht minder gezeur (2de prijs bij kieskeurig): http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=16328
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is echt wel betrouwbaar, maar als er iets mee is, duurt het weken voordat je het weer terug krijgt en in de winkel kun je zo langs gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies ook mijn antwoord.
Pixmania is een betrouwbare leverancier met een goede prijsgarantie. Je kunt er veilig kopen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden