Hoe betrouwbaar is het om via internet een fototoestel te bestellen?

Ik heb een camera gevonden die ik graag wil kopen, en via internet (deze site http://www.pixmania.nl/nl/nl/4909127/art/canon/powershot-sx210-is-zwart.html?srcid=9162&Partenaire=Kieskeurig&CodePromo=oui) kan het 't goedkoopst krijgen. Ik heb totaal geen ervaring met bestellingen via internet, dus kan ik het risico nemen met een camera of voor wat meer toch maar langs de winkel gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens via internet een universele afstandsbediening gekocht. Maar deze bleek een defect te hebben en ik moest hem weer terugsturen. Dus was hem een tijdje kwijt, maar ook de retourkosten waren voor mijn rekening.
De support was wel goed hoor. Sindsdien koop ik elektronica gewoon in de winkel. Lekker gemakkelijk en de winkel draagt voor alle eventuele kosten op.

Het beste antwoord

Bestellen op internet is over het algemeen betrouwbaar zeker als de winkel aangesloten is bij een van de internetwinkel keurmerken, let daar dus goed op. Voordat je bij pixmania gaat bestellen zou ik even deze beoordelingen lezen: http://tweakers.net/shopreview/3534/pixmania-punt-com.html

Als je hem bij deze koopt heb je wellicht minder gezeur (2de prijs bij kieskeurig): http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=16328
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het is echt wel betrouwbaar, maar als er iets mee is, duurt het weken voordat je het weer terug krijgt en in de winkel kun je zo langs gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies ook mijn antwoord.
Pixmania is een betrouwbare leverancier met een goede prijsgarantie. Je kunt er veilig kopen.
12 jaar geleden
Pixmania is een betrouwbare site, dus je kan hem gerust daar bestellen.
Maar het is meestal niet de goedkoopste site.

Maar als je ervaringen wilt weten van andere gebruikers.
Kan je gewoon googlen op webshopnaam + ervaringen.
en dan zie je vanzelf wat mensen over deze shop zeggen.

je mist alleen de service die je in een winkel krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb bij pixmania, mijn camera gekocht. Geen problemen mee gehad. Ook mijn vriend heeft er wat gekocht. Het is betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoop heel betrouwbaar en goed in reparaties is www.kameraexpres.nl hier heb ik hele goede ervaringen mee.
Fijn snel geleverd ook zonder problemen.
Ze zijn op 2 plekken gevestigt: rotterdam en amsterdam.
Maar per post gaat daar alles ook heel handig.