Ik heb vandaag een sd kaart gekocht voor mijn camera en die van mijn vader. Bij mijn vader werkt hij niet. Wat is het probleem?(zie beschrijving)

Ik heb een sd kaart gekocht. Een voor mijn vader en een voor mijzelf. Toen mijn vader hem in zijn camera stopte zei de camera: foute geheugenkaart. Kaart zit op slot. Maar in mijn camera, in die van mijn moeder en in die van mijn broertje doet hij het gewoon. Wat is het probleem bij de camera van mijn vader? Soortgelijke kaartjes doen het wel, van het zelfde merk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Je hebt SDHC kaartjes gekocht die gaan niet in oudere apparatuur, daar moet nog oude SD kaarten in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het ook zijn dat de camera maar een maximale hoeveelheid geheugen aankan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook mogelijk, alleen is vandaag de dag het SDHC verhaal het meest voorkomende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn opmerking gaat vooral over het HC achtervoegsel. Bliets bedacht de grote limiet.