Is er ook een website waar je een foto met je webcam kunt maken en dan opslaan op je pc?

Eerst lukte het gewoon bij "Deze computer" en daar een foto nemen maar nu dat niet meer werkt (loopt steeds vast en neemt uiteindelijk geen foto) wil ik het toch ergens anders proberen. De webcam werkt wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger deed ik altijd heel moeilijk. Ik ging bij bijv. Msn de webcam openen, drukte op printscreen, plakte dit in paint en sneed de foto eruit. Deze sloeg ik dan op..
Voor het geval je er niet uitkomt! :-P zet dit niet als antwoord aangezien er vast makkelijkere manieren zijn! ;-)

Het beste antwoord

Dit is de website waarnaar je opzoek bent.

www.cameroid.com

Toegevoegd na 1 minuut:
Op start klikken. En rechtsonderin kun dan op foto maken klikken. (Die Cameria)

Je kunt uiteindelijk gewoon rechtsklikken en afbeelding opslaan als, klikken. Of op download a jpg file.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!! Die foto wordt dan nie op de site bewaard toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, alleen op je computer.

Andere antwoorden (1)

Als je het via een website doet, zal toch alles via je computer lopen. Een webcam wordt bestuurt door een programmetje dat een driver heet.
De goede driver zal waarschijnlijk opnieuw geïnstalleerd moeten worden.
Zo'n driver kun je wel van internet downloaden.