Waar kan ik spy gadgets kopen?

Spy gadgets van het soort waarmee je video en/of geluid kan opnemen en het er dan uit ziet als een pen. Op internet vindt ik er wel een paar, maar dan weet ik niet welke veilig zijn en welke niet.

Toegevoegd na 1 dag:
Die ik zonder gedoe via internet (of via een winkel in de buurt van Utrecht (stad)).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Bij www.megagadgets.nl
De bron is voor de camerapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bijvoorbeeld op www.spyshop.nl, en winkel in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In london bij de spy-afdelingen van harrods of selfridge&co
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In china voor fractie van prijs hier
levertijd rond de 14 dagen en betrouwbaar
http://www.dhgate.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de laatste maanden meerdere artikel besteld en en tot op heden allen ontvangen .Ik kreeg de link van een kennis welke ook al meerdere artikelen had besteld .op gebied van spy gadgets,Als ik op M.P prijzen zie van 99 tot 159 euro en de chinees rekend voor zo een camera (dashcam) rond de 28-35 euro inclusief verzendkosten neem ik de gok .Betalen deed ik via bank transfer .Kan me indenken dat de Spyshop hier niet happy mee is
In Amsterdam zat altijd op de Wibautstraat een spywinkeltje. Het is nu een eletronics winkel geworden.
http://www.reinaertelectronics.nl

Het is in Amsterdam en ze hebben best leuke speeltjes...
http://www.reinaertelectronics.nl/Videocamera_s/videocamera_s.html