Zijn er tips voor een goede helmcamera?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik vind eigenlijk alleen maar dure, proffessionele apparatuur. Heel simpel dingetje voor een paar 10jes, eventueel uitbreidbaar geheugen en waterdicht. Eventuele ervaringen?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb er laatst een gekocht voor <20 euro. redelijk goede kwaliteit (op fietshelm gebruikt; cross country) en filmt met 30Fps. micro SD uitbreiding tot 8GB. accu gaat 1 uur mee en 8GB 4 uur (ongeveer). werd geleverd incl. verscheidende bevestigingsmaterialen. via marktplaats gekocht, als het je wat lijkt kan ik hem wel opzoeken voor je. Toegevoegd na 12 uur: bron toegevoegd (marktplaats)

Ik weet dat er zulke camera's bestaan van het merk Oregon, Ze zijn niet professioneel, maar is wel redelijk kwaliteitsvol en waterdicht (spatwater, regen)

Ik heb ooit zo'n dingetje, kostte iets van 30 euro, teruggestuurd. Prutswerk omdat het nergens op de fiets of aan mezelf fatsoenlijk te bevestigen was en ik kreeg het ding trouwens al helemaal niet aan de praat. Ik denk dat je dus iets meer dan een paar tientjes moet uitgeven. Onderstaand een scherp geprijsd exemplaar dat beter geschikt is voor je doel. Spatwaterdicht en uitbreidbaar SD-geheugen.

Bronnen:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_n...

zag ze laatst bij een rommelzaak liggen. Ga naar action of dat soort zaken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100