Waar kan ik nog video Hi8 camera's kopen? Zijn er ook nogvideospelers te koop die video Hi8 en video 8 bandjes kunnen afspelen?

Die camera's werken nog met video Hi8 of video 8 cassettebandjes.

12 jaar geleden
in: Camera's
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een camera liggen die je nog met bandjes moet gebruiken.
Stuur anders even een pb, dan hebben we t erover.
corzijlstra
12 jaar geleden
Heb je e-mail? Wat is je e-mailadres?
corzijlstra
12 jaar geleden
Mijn e-mailadres is: corzijlstra@hotmail.com .

Antwoorden (4)

probeer het wereldwijde web aka WWW
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Ebay bv moeten die zeker nog te vinden zijn, of misschien moet je er één lenen, en al je oude bandjes overzetten naar dvd bv ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
Ik heb zeer veel bandjes om die over te spoelen op DVD. Lenen is dus geen optie.
eBay is denk ik de beste plek om oudere spullen te vinden.

Zie bron voor een simpele zoekopdract op ebay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.video-naar-dvd.be Met 14-dagen garantie!