De batterijen van mijn Samsung ES28 gaan heel snel leeg. Wat kan ik hieraan doen?

Ik gebruik 'm amper, ik maak een paar fotootjes op een dag en leeg zijn de volle batterijen.
Hoe kan dit?
Ik heb de camera trouwens 1 dag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Kijk eerst goed in de gebruiksaanwijzing of er eventueel iets staat over het opladen, en de gemiddelde duur totdat de batterijen leeg zijn. Als dit niet overeenkomt met de duur dat jouw camera meegaat, zou ik teruggaan naar de winkel en om advies te vragen. Soms is iets niet goed geïnstalleerd en kunnen ze dat makkelijk fixen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zitten AA of te wel penlite batterijen in, en die dingen doen het in camera's over het algemeen niet best. Probeer speciale pro-foto batterijen (kodak) of andere zeer goed bekend staande zoals Duracel, en wees blij dat die dingen niet zo duur zijn.

Toegevoegd na 16 uur:
Kijk even bij mijn reactie op crebak.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewone batterijen gebruikt gaan ze snel leeg. Gebruik oplaadbare. Die zijn in verschillende mini ampères te krijgen. Neem bv 2700 ma dan gaan ze een stuk langer mee. Neem dan wel nihm batterijen want die kun je tussentijds opladen en hebben de eigenschap om niet te snel leeg te lopen als je ze niet gebruikt. Succes