Heeft iemand ervaring met deze camera?

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-cybershot-dsc-s3000-zilver/9000000011108729/index.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Of zijn er mensen die weten of dit een goede camera is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Amadea
12 jaar geleden
Vast wel.

Het beste antwoord

Of deze goed is weet ik niet de DSC-S2000 (ik neem aan de voorloper) wordt in dit artikel vooral op fotokwaliteit niet al te best gevonden (prijs in acht genomen). De reviewer claimt dat er voor die prijs of iets meer betere modellen te krijgen zijn. Hij zegt jammer genoeg niet welke modellen hij bedoelt. (bron1:engels). Het kan zijn dat de 3000 verbeterd is op die punten maar daar kan ik niks over zeggen op dit moment.

*Heb naar reviews van de 2000 gezocht omdat ik nog weinig van de 3000 kon vinden.

Toegevoegd na 13 minuten:
Nog wat zoekwerk verricht en kwam op deze vergelijkbare Canon Powershot A3100 IS Review waar de reviewer een stuk blijer mee is. bron 2

Bron 3 vergelijk van de 2 op kieskeurig