Hoe Videocamera aansluiten op PC

Hallo ik heb een JVC GR-d815e En wil ik aansluiten op Mijn PC is er ook een usb Aansluiting? Bij de aansluiting staat DV wat is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
2K

Het beste antwoord

Tot een paar jaar geleden werden alle Camera's met IEEE-1394 beter bekend als FireWire uitgebracht. Jammer genoeg hebben niet alle PC's/Laptops deze aansluiting voor PC's kan je een PCI FireWire-insteekkaartje halen. Voor een laptop zijn er PCMCIA insteekkaarten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Pas ook nog even goed op als je in de winkel staat of een kabel bestelt dat je 6pins(grote links) en 4pins(kleine rechts) connectoren hebt en dus verschillende kabels, je videocamera is 4pins als je al een aansluiting op je PC hebt is deze ook 4 pins. Ook moet je FW400 en niet FW800 hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze camera moet dmv een iLink (FireWire)-kabel op de PC aangesloten worden.