kan een achterkant van een iphone bijvoorbeeld die van een 3gs ook op de 2G? want ik heb namelijk een 2G en mijn achterkant is stuk dus ik moet er 1

heelp ik heb een 2G en de achtercover is kapot (gescheurt) dur ik wil een nieuwe maar past een 3g/3gs cover ook op de 2G?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Nee dat past niet
Repareer ze zelf ook de achterkant van een 2g is heel anders dan de 3g/3gs er zijn wel nieuw achterkantjes voor de 2g te koop meer informatie kan je me
Mailen tim_deking@hotmail.com