Ik heb een superzoomcamera : Samsung WB5500. Deze heeft geen aansluiting voor een externe flitser, kan ik toch een externe flitser gebruiken?

Ik heb voor kerstmis een boek gekregen over creatieve digitale fotografie, het gaat vooral over digitale fotografie met een spiegelreflex kamera en bij veel projecten staat het gebruik van een externe flitser. Ik wil dus het liefst mijn half jaar oude camera de Samsung WB5500 blijven gebruiken en daarmee een externe flitser gebruiken. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Je kunt dan een specifieke slave flitser gebruiken...
http://www.fotokonijnenberg.nl/product/6060/metz-mecablitz-28-cs-2-dig-slave-flash.html

Of anders een studio flitser, welke ook altijd een slave functie hebben.

Slave flitser reageren op een andere flits, zoals bijvoorbeeld je interne flitser.