Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je sommige liedjes niet op je iPod zetten, maar wel gewoon laten afspelen?

Als ik ze "ontvink" in mijn afspeellijst speelt hij ze namelijk niet meer automatisch af, hij slaat ze over. (Als ik 'm aanklik speelt ie verder wel af) Maar ik wil dat 'ie de gewone afspeellijst afspeelt in iTunes. Ik wil ze alleen niet op m'n iPod hebben, want die zit vol. Hier een plaatje van wat ik bedoel met aangevinkt en niet aangevinkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
622

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt een aparte afspeellijst aanmaken met alle nummer die je graag op je iPod wilt hebben.
Als je je iPod aansluit, kun je op het tabblad muziek selecteren dat je alleen de muziek wilt synchroniseren die in die afspeellijst staat.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je je iPod heb aangesloten in iTunes, kun je in het begin scherm kiezen voor 'Muziek en video's handmatig beheren', als je dat hebt aangevinkt kun je daarna bovenin het tabblad Muziek de liedjes kiezen die je op je iPod wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding