Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het linker geluidskanaal van mijn ipod touch is stuk, wat kan ik doen?

bij alle oordopjes die ik probeer doet de linker het niet terwijl die het wel doen op andere apparaten.
er zit een barst onderaan het scherm van mijn ipod dus ik weet niet of ik er garantie op heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ha Mitch,
Ik zou er toch even mee naar de winkel om te vragen of reparatie een beetje betaalbaar is. Misschien kun je ook even informeren bij RePod >> http://www.ipodreparatie.nl
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze emailen niet terug :(
Bij garantie is het vrij simpel zo niet dan moet je naar een goedemonteur opzoek. In de plaats waar ik woon heb je een winkel met Turksemensen die echt voor hel weinig geld nieuwe onderdelen in alle telefoons kunnen plaatsen, unlocken en verkopen er nieuwe en gebruikte telefoons voor een goede prijs. Ook kun je op fora zoeken naar mensen die eenzelfde probleem hebben (gehad) en hoed die dat hebben opgelost. Wellicht kan de fabrikant of dealer je ook verder helpen maar ga altijd verschillende opties af om te voorkomen dat later blijkt dat je of teveel betaald hebt of veel te lang hebt moeten wachten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding