Ipod gebruiken om te skiën?

Ik zie alle goeie skiërs en snowboarders met hun ipod bezig, hoewel er op de site staat dat het niet geschikt is voor temperaturen lager dan 0 graden.
Is het dan warmer in de zak waar je de ipod houdt en is het dan warm genoeg?
want ik doe dit al 4 jaar, en heb nog nooit (merkbare) veranderingen gemerkt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Zolang je jezelf ook goed inpakt zit het ook wel goed met de ipod, want je hebt het namelijk zelf ook niet erg koud dus de ipod word niet kouder dan 0 graden. En anders kan je je ipod nog in doeken of zo wikkelen voor extra warmte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je ipod in de binnenzak van je jas doet, blijft hij door lichaamswarmte warm genoeg. Prima te gebruiken dus.

Let wel dat je de muziek niet te luid zet, zodat je niet meer hoort wat er om je heen gebeurt. Dit kan tot gevaarlijke situaties leiden. Uit eigen ervaring weet ik dat een botsing op de piste geen pretje is.