hoe zet ik mijn boordcomputer van een bmw 525 bj 2001 in het nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Hallo Susan,

Helaas voor je is dit niet mogenlijk, allein deutsch

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Susan;

Ah, je hebt dus ook een importje! Het is natuurlijk wel mogelijk om de NL-versie van de software op de boardcomputer te laten laden, maar daarvoor raad ik je af naar de officiële BMW-dealer te gaan, want dan weet je zeker dat je de hoofdprijs betaalt. Zoek een goede onafhankelijke BMW-specialist; ik kom zelf met mijn Vijf (ook van 2001) bij Van den Hengel in Amsterdam, maar er zijn meer betrouwbare adressen. Vraag eens of zij dit voor je kunnen klaren en probeer anders een specifieke BMW-eigenarenforums.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad even de BMW forums afspeuren..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FF wachten tot je auto voor een grote beurt moet!
Bijvoorkeur bij een goede garage en geen merkdealer!

Als een roetvilter bij een 525 vervangen moet worden, moeten ze die ook inlezen, als ze dan toch bezig zijn kunnen ze direkt je boordcomputer updaten en de nederlandse versie erop zetten.

scheelt vaak weer wat centen!