Ik heb zelf geen Nano, maar op een eerdere vraag is dit door iemand beantwoord.
zie deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-spelletjes-ipod-nano-zetten.49642

Toegevoegd na 1 minuut:
volgens mij zijn het alleen betaalde spelletjes.

Voor veel gratis spelletjes kun je beter een iPod Touch/iPhone halen. Hier zijn gigantisch veel spellen voor beschikbaar (gratis en betaald)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil er niet voor betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreak is ook handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sja, als ik nou een Nano wil en ik wil er niet voor betalen, en ik pak die van jou? ;p
ja als je ze jailbreakt dan kan het gaan maar je ipod kan wel kapot gaan